Середній ( 1 бал) | Достатній (2 бали) | Високий (3 бали) | |
Розуміння
завдання | Включені матеріали, що не мають
безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело, зібрана
інформація не аналізується і не оцінюється | Включаються як матеріали, що мають
безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають відношення до
неї; використовується обмежена кількість джерел | Робота демонструє точне розуміння
завдання |
Виконання
завдання | Випадкова підбірка матеріалів;
інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на
питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію | Не уся інформація узята з достовірних
джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми | Оцінюються роботи різних періодів;
висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми;
джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел |
Результат
роботи | Матеріал логічно не побудований і
поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені
завдання | Точність і структурованість інформації;
привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка
інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи | Чітке і логічне представлення
інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу, визначеність позиції |
Творчий
підхід | Студент просто копіює інформацію із
запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему; робота мало
пов'язана з темою веб-квеста | Демонструється одна точка зору на
проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень | Представлені різні підходи до вирішення
проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і виражає точку зору
мікрогрупи |
Критерії оцінювання
Подписаться на:
Сообщения (Atom)